Гібридні технології нині в моді в багатьох розвинених країнах, і концерн PSA це прекрасно розуміє, випускаючи модель 3008 з подібною силовою установкою
Машина володіє деякими нюансами. Так, зовні кросовер не відрізняється від своїх побратимів, однак технічні відмінності присутні і мова йде не про силову установку. Справа в тому, що задня підвіска у автомобіля дещо відрізняється від базової версії. У бензинового 3008 вона напівзалежна, гібриду ж встановили «многоричажка», і по конструкції вона практично аналогічна тій, яка встановлюється на кросовер DS7 Crossback.
Тепер поговоримо про моторах. До складу гібридного 3008 GT Hybrid входить силова установка, яка грунтується на 200-сильному бензиновому двигуні PureTech об'ємом 1,6 літра, працює він з двома електромоторами - 110-сильним на передній осі і 112-сильним на задній, а також з 8-швидкісним «автоматом». Всією цією потужності достатньо, щоб розігнатися до 100 км / год за 6,5 секунди. Пробіг на одному заряді від звичайної розетки становить 59 кілометрів по циклу WLTP, енергія накопичується в високовольтну батарею ємністю 13,2 кВт * год. У комбінованому режимі машина витрачає 2,1 літра бензину на "сотню".
No comments:
Post a Comment