Гамма модифікацій среднеразмерного Peugeot 508 поповнилася спортивним гібридом PSE, який буде доступний в обох випускаються кузовах сімейства: ліфтбек і універсал. Новинка розроблена підрозділом Sport Engineered і оснащена силовою установкою потужністю 360 к.с.
Гібридна система 508 PSE складається з 1,6-літрового бензинового турбомотора (200 к.с.), переднього і заднього електромоторів, 8-ступінчастою автоматичною коробки передач e-EAT8 і високовольтної батареї. Батарею можна заряджати від зовнішньої мережі. Привід у автомобіля - повний. Час розгону з місця до 100 км / год у 508 PSE незалежно від кузова займає лише 5,2 секунди, прискорення з 80 до 120 км / год - 3 секунди.
Максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 250 км / ч. Про ємності батареї інформації немає, але виключно на електротязі 508-е можуть проїхати 42 кілометри по циклу WLTP. Середня витрата бензину становить лише 2,03 л / 100 км. Зарядка високовольтного акумулятора від розетки займає сім годин. Крім силової установки і трансмісії гібридні Пежо відрізняються від стандартних посиленими чотирьохпоршневими гальмівними супортами з 380-міліметровими гальмівними дисками спереду, розширеною колією (на 24 мм спереду і 12 мм ззаду).
No comments:
Post a Comment